Hűvösben gyors futás

2009.07.19. 21:25

A tegnapi vihar után ideálisnak tűnő idő fogadott reggel a futáshoz. Hosszu újjút vettem, meg caprit, ez a gát szabad részén kicsit kevésnek bizonyult, mert elég nagy szél volt, de nem tántorított el. Lassan kezdtem (5:50), de jól éreztem magam, úgyhogy a második kilométeren kicsit belehúztam (5:17), aztán olyan 5:15-5:35 közötti időket futottam, teljesen alacsony pulzussal. Elmentem Göd másik végéig, de a nagy meredeket nem futottam meg, tartalékoltam egy kicsit. A kilencedik és tizedik kilométeren megint rákapcsoltam (4:58, 4:50), utána meg egy levezető jött, így 11 kilométer lett a vége. A pulzusom tök jó volt, a két gyors kilométeren is csak 164-ig ment fel.

Max. pulzus: 164
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 5:24

Összesen 11.09km, 59:55
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr801255425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása