Kis teszt futás

2012.02.26. 19:54

Eltelt egy hét az előző lábfájós futás óta, és kíváncsi voltam milyen a lábam, mert kungfun voltam a héten és mérsékelten érzékeltem, de nem volt különösebb fájás. A biztonság kedvéért felvettem egy gumis térdvédőt, lazán felöltöztem és elindultam. Kicsit eleinte fáztam a meleg felsőre vett mellényben, de aztán belejöttem. A szél néha erősen fújt a kis utcákban, meg a Dunaparton is, de a napsütés segített. Megint a budai oldalon kezdtem egy kicsit érezni a térdemet, de csak jóval később, mint múltkor. Majdnem 3.5k ment simán. Utána nem is fájt, úgyhogy gondoltam legalább 6-ig kitoljuk, a dolgot, aztán persze közben néhol jobban elkezdett fájni, de inkább csak az izom oldalt, szerintem elszokott a terheléstől. Majd bicajozom itthon egy kicsit. Végül hazáig kocogtam és 7k jött össze jó átlagidővel. 
Jövő héten el kell kezdeni többször futni, mert egy hónap van a Vivicittáig.

Ja és lehet, hogy ez volt egyelőre az utolsó Garmin-os futás, mert a múltkori nagy futáson lemerült óra miatt körbenéztem és veszek egy Polart, aminek a GPS-e akár 20 óráig bírja, és most már elég kicsi annak is a mérete. Ja és tudja a HVR-t mérni, amit anno nem találtak teljesen rendben nálam a terheléses teszt előtt. A sok stressz megteszi a hatását. Szóval átállunk egy kicsit a "másik oldalra", mert azt ráadásul el lehet számolni egészségpénztárra. 

Max. pulzus: 167
Átlag pulzus: 157
Átlagtempó: 5:42

Összesen: 7.05k, 40:09 

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr74211631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása