Gyorsító próba

2012.06.17. 23:49

A hét alapvetően futás nélkül telt, pihengetve a félmaratont. Szombaton nagy gyerekvendégség volt nálunk rengeteg kajával, lángossal, sütivel, úgyhogy vasárnap el kellett menni futni. Sajnos már fél kilenckor meleg volt, nem is tudtam, hogy csak 5-öt vagy 10-et fussak. Elindultam a zsilip felé, hogy majd meglátjuk, és mivel Péter hívogat a  Balaton körüli váltóra, ezért illett kipróbálnom magam, hogy mit bírok. Így a második ezrest megnyomtam, 4:40 lett belőle, aztán egy kili pihi és a 4. ezrest is megnyomtam 4:37-re. A hatodikra elfáradtam és nagyon meleg is volt. Innen csak jöttek a kilométerek, hogy na még egyet, na akkor fussunk inkább hetet, aztán nyolcat, vágül megállapodtam 10-nél és a 9-et megnyomtam 4:46-ra. Sajnos ez messze van még attól, hogy 4x lefussak kb 5 kilométert 4:30-as tempóval, de jövő héten megint próbálkozom.

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 5:34

Összesen: 10.01k, 55:48

Polar link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd 10k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr44594911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása