Gyorsító 10k edzés

2013.04.13. 19:04

Elmentem Gödön futni egy közepest, mert nem volt biztos, hogy vasárnap futunk Péterrel, mert esőben nem akart. Mivel jövő héten a városban futunk, ezért én is a gödi utcákat választottam. Elindultam 5:29-el a gáton és elkezdtem gyorsulni, mert folyamatosan akartam növelni a tempót, amit majd a versenyen is kell. Jó meleg volt már  11 órakor, de legalább ezt is teszteltem a sok hideg után. A másodikra sikerült egy 5:06-ost futnom, úgyhogy visszavettem egy kicsit és 5:12 körüli tempóban nyotam Göd déli végéig, aztán amikor visszafordultam elkezdtem gyorsítani, 5:05 környékére, aztán benéztem 5 alá is 4:56-ra. Végig bírtam tartani a tempót és két 5:02-essel fejeztem be. Jó volt így az utolsó 6 kilit megfutni öthöz közeli átlaggal. Ráadásul a pulzusom is lassan ment fel. Bíztató.

Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 160
Átlagtempó: 5:10

Összesen: 11k, 56:51
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr685237969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása