Nem mért tájfutás próba...

2009.05.22. 20:08

A héten teljesen felborult az edzésterv. Mivel pénteken céges családi nap volt, ezért szerda után csütörtökön is elmentem kungfura.

Pénteken Sukorón az arborétumban volt a családi összejövetel, ahol Harkányi Zoli teljes értékű mini versenyt rendezett tájékozódási futásból. Volt külön 5 pontos pálya a gyerekeknek, amit az első végigfutás után pár lekes gyerek még többször lefutott, hogy rekordot döntsenek. Meg volt egy 14 pontos felnőttebb pályam, igaz ez is csak 1350 méter volt légvonalbanm, de nagy sikert aratott, sok küzdést hozva.

Lányos zavaromban, illetve igyekezetemben elfelejtettem bekapcsolni a GPS-t, de lehet hogy nem is sokat ért volna ilyen kis pályán (ha lesz kép felteszem). Elsőre 1 pontot nagyon félrelőttem és véletlenül egy gyerekpályás ponton is csekkoltam aztán rájöttem, hogy ez nem az, úgyhogy 20 másodperccel kikaptam, 9:55-öt futottam. Utána a gyerekek példáján felbuzdulva futottam mégegyet, immár tempóra, de az elsőnél nagyon kivett belőlem a dombra felmenetel, úgyhogy csak 8:34 lett. Zoli 6:30-on belül megfutotta.

Egy cikis volt, utána gyerekekkel focizás közben sikerült egy rosszul eltalált labdánál oldalra csavarnom a lábam, térdből, úgyhogy egy izmom meghúzódott a vádlimban. Emellett teljesen eltörpülnek a bokrok által okozott karcok. Remélem a jövő hétvégére rendbejön a lábam, majd teszek rá Flector tapaszt.

A mai körülbelüli adatok:

Max. pulzus: ?
Átlag pulzus: ?
Átlagtempó: 6:30?

Összesen 2.84km?, 18:29
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr631141195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása