Félmaratoni edzés

2013.03.11. 14:34

Józsi tanácsára elkezdtem hosszúkat futni márciusban, hogy majd áprilisban gyorsítani tudjak a félmaraton 1:50-es idejére. Csak a szigetre mentem ki, mert nem akartam felmenni a hegyekbe, ez a leggyorsabban megoldható. Szokás szerint forgalomban szembe mentem, mert nem akartam, hogy a tempómat zavarják. Vittem frissitőt, meg egy sportcsoki szeletet, hogy pótoljak, de nem nagyon reggeliztem. A két első 5:30-as kili után, kicsit visszalassultam, mert nem akartam ajtóstul a házba rontani, elsőre elég lesz, ha simán lefutom a 21k-t. Mert az volt a cél, hogy a falat, amit a versenyen 17-18-nál érezni szoktam eltüntessem. A második kör után sétálva megettem a csokit, meg ittam rá, ezzel kb. 1 percet vesztettem, utána azért visszavettem az 5:40-5:50 közti tempót. A harmadik körben már rám köszönt egy futó kolléganő, aki szintén több kört nyomott, így egymást bíztattuk. Ráadásul az utolsó körben megjegyezte, hogy gyorsultam, vigyázzak, de mondtam neki, hogy nekem már ez az utolsó. Aztán találkoztam Haász Gabival is, akivel a FreeSoftnál együtt dolgoztam, ő is futott két kört
Végül a félmaratoni táv 2:01:37 alatt sikerült, jó átlagpulzussal, nem is nagyon fáradtam ki. A negyedik kört azért befejeztem, hogy meglegyen. Szóval régebben ez egy átlagnál kicsit rosszabb versenytempónak számított nálam, most meg edzésnek is lenyomtam, elégedett vagyok. Meglátjuk hova lehet még fejlődni.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 155
Átlagtempó: 5:46

Összesen: 21.5k, 2:03:39
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr615143375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása