Ezen a hétvégén is kimentem futni egyet a szigetre a délelőtti szuper workshop után, mert holnapra kungfu gyakorlás volt betervezve. A szokásos útvonalon mentem, ki a szigetre viszonylag laza tempóban. Nem éreztem magam kirobanó formában, úgyhogy az első két kört a megkezdett 5:35 körüli tempóban nyomtam, inkább raktam rendbe a gondolataimat, aztán az utolsó kört megnyomtam egy kicsit, 5:25 környékére, de még mindog nem erőltetve nagyon. Persze a pulzusom felment 170 környékére a végén. 

Max. pulzus: 174
Átlag pulzus: 152 (de megint voltak kiesések...)
Átlagtempó: 5:33

Összesen: 21.1k, 1:57:06
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr605237941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása