Hát mára egy gyorsító edzés volt. Nagyon megszenvedtem a 31 fokban, pedig öt után mentem ki a szigetre. Szokásos mérföldes bemelegítés után 6x800 méter gyorsat kellett futni közte 100 méteres lazítással. Nagyon meleg volt csak az első négynél tartottam be a 4:40-4:53-as sávot, az utolső kettő kicsit ugyan, de kiesett belőle. Aztán persze a mérföld levezető után még rátettem majdnem 2 kilométert, hogy meglegyen a szigetkör, bár a magasabb pulzussal nem esett olyan jól. De azért a 6 percről visszagyorsultam a végén 5:17-re mert jólesett és ott már árnyékos is volt. Megállás után rendesen visszament a pulzusom 120-ra, 2-3 perc alatt. Ja és a térdem teljesen jól volt a futásra, csavarásra persze még érzékeny.

Max. pulzus: 167
Átlag pulzus: 156
Átlagtempó: 5:25

Összesen 10.53km, 57:08
Garmin Center link (még nincs mert karbantartják a site-ot)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr21145592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása