Munka ünnepi futás

2013.05.01. 17:21

Kimentünk május elsején Gödre, Levi vendégségben volt, Marci buli után pihent, úgyhogy csak ketten mentünk ki Rékával. Elmentem futni, hogy élvezzem a jó időt, de megártam, hogy kicsit csillapodjon a meleg. Elvileg 10k-t akartam futni, de lassú 6 perces első kili után lazán 5:14-es idő jött két kilométeren, úgyhogy nekiindultam és elkezdtem belőle faragni, és aztán úgy döntöttem, hogy inkább mozgok 1 órát, mert a 10k-nak hamar vége lenne. Rengetegen voltak a bicajúton, egy két futó is akadt. 5,75 körül fordultam jó tempóban és még tudtam erősíteni, bemenni 5 perc alá, de egyébként is 5:10 alatt futottam. A vége felé már nehezemre esett, de kitartottam, így sikerült sokat a felső pulzus tartományban is futni, de csak 172 volt a max, és az átlag meg csak 158, ami nem rossz.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 158
Átlagtempó: 5:13

Összesen: 11.5k, 1:00:01
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr935282985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása