Nekifutottam megint a 28km-nek, de most nem akartam a kerékpárúton futni végig, úgyhogy kinéztem egy jó nagy kört Dunakeszi felé, a google maps-en. Elején nagyon jól ment, a kerékpárúton lefutottam a horányi révig, az első 10k 5:50 körüli átlaggal volt meg. 10k után szokásos energy bar meg frissítés. Kezdődörr a földutas rész, miután átmantem a vasút alatt de utána vesztettem 1.5 percet, míg megnéztem az iPhoneon, hogy melyik földutat is válasszam. Tök jó ez a GPS, meg térkép, de mire feléled a GPS, meg ki be rakosgatom a telefont, hogy ne ázzon meg az övtáskában az izzadságtól, na azért az idő. Utána még egész jül ment a földúton, bár csúszkált a cipőm. 15k-nál átmentem a 2-es út felett, a lépcsőzés a felüljáróra, meg a GPS nézés megint elvett vagy 1.5 percet. Na és innen kezdődtek a lassulások, mert köves homokos út jött váltakozva. 18knál megint útválasztás, 0.5 perc. Aztán 20knál visszatértem az új 2-es Duna felőli oldalára és hiába nyomtam be a második energia szeletet, a 23. km-től rendesen 6 perc fölé ment az időm, kifogyott az energia a lábamból, a 24-ben még a vasutállomás alauljáróján is át kellett kelnem, mit ne mondjak nem örült a lábam a lépcsőzésnek. Innen visszafutottam a bicajútra és a gáton tettem meg a végét, de bele-belegyelogolva és az utolsó cseppeket is kittam. Mivel csak majdnem jól lőttem be szemre az útvonalat, azért 27k után hazaértem az előírt 28k helyett, de nem volt kedvem már rátenni azt a pluszt.

Szóval a tanulságok: Nem kell állandóan a GPS-t nézni, mert a meg-megállás kiveszi az erőt. Fél órával később indultam mint múltkor és jóval melegebb volt. Ki kell hoznom a terepcipőmet, amit bennfelejtettem Pesten.

Most így délután kis alvás után azért elégedett vagyok, mert lefutottam földúton is vagy 10km-t, és ha nem nézegettem volna a GPS-t, akkor jobb időm is lett volna, mint múltkor.

Max. pulzus: 169
Átlag pulzus: 155
Átlagtempó: 6:13

Összesen 27k, 2:47:38
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr451313121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása