A múlt hétvégi nagy havazás és a minuszok miatt ellébecoltam a futást... Csak a kungfu maradt a héten... Ma le kellett mennem Zalába a kisebbik nagyfiamért, úgyhogy vezettem 460 km-t, kissé elfáradtam, de még hiányzott 21, úgyhogy elmentem futni. Este ötkor még 12 fok volt, úgyhogy csak egy hosszú aláöltözettel és egy vékonyabb termóban mentem futni. A múltkori útvonalon mentem, úgyhogy az első 5 km bemelegítés volt a szigetig, 5:35-ös átlagtempóval. Ekkor eldöntöttem, hogy a három kört megpróbálom gyorsuló tempóban futni a szigeten. Az első körön 5:20 körül akartam futni. A következő 5k sikerült is 5:17-es átlagtempóval futni. A következő kört 5:10 körül akartam futni. Az első két kilométert még 5:08-al nyomtam, de utána csak 5:14 körüliek jöttek össze, úgyhogy a következő 6k-nak 5:12-lett az átlaga. A 16-ban aztán el kezdett esni az eső, ami egyrész kicsit zavart, mert nem láttam csak csillagokat, másrészt a lehúlő levegő miatt, meg a 4 óra vezetés miatt a vádlim kezdett beállni. Így az utolsó körre elszálltam, 5:26-ról felment 5:50-ig is a kilométer tempóm... A végét azért nem adtam fel, azt hittem, hogy nagyon gázos lesz az idő a lassulás miatt, de aztán 1:54:45 alatt futottam meg a félmaratoni távot, ami 5:26-os átlagtempó, és egyébként is az idei legjobb időm. Igaz kicsit kifáradtam és a pulzus átlagom is 160 lett, ami olyan, mintha versenyt futottam volna, de azért elégedett vagyok magammal ;)

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 160
Átlagtempó: 5:26

Összesen: 21.1k, 1:54:45
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr535184827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása