A pénteki futást kihagytam, mert nem tudtam reggel elmenni, de jól is tettem, mert megint 2.5 órás kimerítő kungfu edzés volt, ami után teljesen lemerültem.

A maratoni edzéstervben erre a vasárnapra egy 10k-s verseny vagy egy tesztfutás volt berakva. Először le akartam cserélni a tervbeli jövő heti 32k-s futással, mert akkor lesz a Nike félmaraton, de Zoli azt mondta, hogy ne fussak hosszút, mert akkor 3-4 perccel lassúbb lenne a félmaratonom. Megnéztem a régi félmaraton edzéstervem és abban egy 14.5k-s közepes futás volt egy héttel a verseny előtt.
Mivel a tegnapi eső után ma gyönyörű napsütéses reggel volt, úgyhogy nagy lendülettel nekivágtam. 5:20-as kilométer tempóra állítottam az órám, hogy az 5:19-5:32-es időintervallum gyorsabbik végét tudjam futni, ami a félmaratoni edzéstervben a steady futás tempóintervalluma. Az első 2k lazább volt, aztán viszont 5:10-es kilométerek jöttek össze és a szokásosan gyorsabb 9. kilométeren 5:03 jött össze, majd egy 5:02. Úgy látszik a Tic-Tac-Toe zenéje megint jó dopping volt. Végig bírtam a tempót, a végén még belegyorsítottam az utolsó fél kilométerre egy 4:54-es tempóra. Utána sétáltam egy kört levezetésnek. Összességében kijött egy 5:08-as átlag és nem is fáradtam annyira ki, szóval jövő héten még jön a plusz 7k a félmaratonhoz és talán valami jó idő is lesz, bár most nem frissítettem és korábban indultam. Majd meglátjuk.

Max. pulzus: 162
Átlag pulzus: 154
Átlagtempó: 5:08

Összesen 14.56k, 1:14:47
Garmin Center link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr161349094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása