Ma szép számban összegyűltünk Siófokon, hogy fussunk egy félmaratont, illetve Péter egy félnek a felét Andrissal párban. A parkoló helyek rohamgyorsasággal fogytak, mázlisan még akkor érkeztünk, amikor a rajttól két sarokra még volt hely.
Mindenkinek volt mára célkitűzése, ki két órán belül, ki nyolcvan perc alatt akarta lefutni. Tanakodtunk jó sokat, hogy mibe fussunk, mert még csepergett is, de ahol meg sütött a nap, ott meg meleg volt. Végül úgy döntöttem, hogy csak 2 technikai réteg lesz rajtam egy hosszú újjú aláöltözet, meg egy hosszú újjú futópóló. A sapkáról letettem, mert csak télit hoztam, az meg meleg lett volna. Pechemre elfelejtettem betenni a kontaktlencsét, sőt még az órámat is tölteni kellett, mert necces volt, hogy kibírja-e, de szerencsére Zolit megkértem, hogy hozzon töltőt, mert ő csak Fehérvárról indult.
Míg odasétáltunk felhívott Bárdi Peti, akivel hét közben futóóra ügyben beszéltem, hogy itt van ő is és futna velünk, ha tudna neki valaki 1:45-ös iramot diktálni. Mondtam, hogy persze, de aztán míg elmentem a chipkontorllra, a többiek eltűntek a rajt mezőben, úgyhogy kénytelen volt velem beérni. Én csak 1:50-1:55 közt akartam futni, egy új személyi csúcsot, de aztán együtt indultunk neki, mert neki a stratégiája az volt, hogy 5:30-5:15-5:00-meg ami belefér tempóban akarja a távot megfutni.
A rajt után tumultus volt a szűk utcákon, úgyhogy 5:40-el kezdtünk, aztán jött még 3 5:30-as kili, de amint kiértünk a Balcsi partra, nekiindultunk kicsit jobban. Frissítőt kihagytuk 4knál. Persze itt is sokan voltak és néha át kellett verekedni magunkat a tömegen, úgyhogy a pulzusom is felment, de 5:14 körül nyomultunk. Visszafelé 8k után már jobban kellett kapaszkodnom, aztán 10k-nál elengedtem Petit, hogy hadd menjen, de próbáltam tartani a tempót, féltávon frissítettem egy kis vízzel, aztán kinéztem két urat a tömegben, jó rikító pólóban, hogy legyen ki után kapaszkodnom. Viszont kezdtem merülni, mert felment a max pulzusom 170 fölé, 15-től pedig már az átlag is 172-173 körül volt. A 15k még 5:14 volt, de aztán egész 5:43-ig leromlottam, nem is esett annyira jól a futás, mert egyrészt a bokámat is éreztem, és lett két jó vízhólyagom. Biztos mostanra tágult ki a trail cipő, amit vettem, ezzel a versennyel lett benn 85k, de eddig semmi bajom nem volt vele.
Még egy kis hajrá sem fért bele, csak olyan tessék lássék módra, szerencsére Zoli párja Edit mint többször a futás közben itt is buzdított Péterrel és Andrissal együtt. Befutáskor azért kerestem a vércukromat és gyorsan meg is ettem a csokis nápolyit.
Végülis sikerült egy 1:53:26-os idővel egy percet javítanom, bár a GPS azt mondta, hogy csak 21k volt a táv és hiányzott a 95 méter, de ez most nem zavar. A két féltáv időm: 56:07, és 57:19, ami sokkal kiegyensúlyozottabb, mint eddig bármelyik volt. A pulzusom nagyon fenn volt, de nem is futottam ennyire.

Eredmények a BSI honlapjáról

FutóHelyezésIdő
Zoli141:21:04
Andris1111:38:36
Andris - Péter211:38:54
Bárdi Peti2621:48:45
Én3361:53:26
Edit151 (nők)2:08:08
István5812:14:29


Férfi indulók 661 (1:11:31 - 2:49:03)
Női indulók 259 (1:21:03 - 2:47:10)
Páros indulók 96 (1:09:49 - 2:29:01)

Zolinak nagy gratuláció a 14. helyért!!! A párosnak a 21. helyért! A többieknek is gratula a kemény helytállásért az idei utolsó versenyen!

Max. pulzus: 180
Átlag pulzus: 167
Átlagtempó: 5:24

Összesen 21.00k, 1:53:26
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr751527496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása