Balatonfüredi gyorsulós

2010.03.20. 20:23

Balatonfüreden voltunk hosszú hétvégén. Délelőtt sétáltunk, és meglepetsére sok futót láttunk, aztán rájüttönk, hogy Balaton szupermaraton van. Úgyhogy délután nekifutottunk, remélve, hogy mindenki befutott már ;)
Rékával futottam bemelegítést, nagyon jól bírta, 7:40-es tempó körül futottunk. 4k után persze ő kiállt, én meg elkezdtem tovább futni. Nagyon jól esett, úgyhogy elkezdtem kicsit nyomni. Rögtön 5:35-öt futottam, ami meglepett, de nagyon jól esett. Innen egy részidőtől eltekintve folyamatosan javítottam, a 9. kili már 5:15 volt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy az utolsót megynyomom. Meglepetésre sikerült 4:40-et futnom az utolsó kilométeren, ami megnyugtatott, hogy a sebességemet annyira nem vesztette el tavalyról.

Összességében persze átlagos lett a dolog, de ha az első 4k-t nem számolom, akkor 5:23-as átlagtempó jön ki.

Max. pulzus: 178
Átlag pulzus: 148
Átlagtempó: 6:18

Összesen 10.00k, 1:03:03
Garmin Center Link (majd később)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr341932449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása