Megint két kör a szigeten

2010.04.20. 20:42

Ma nagyon jó idő volt, hamar érkeztem az edzőterembe, átöltöztem, de a pulzus mérő övet azt elfelejtettem így anélkül vágtam neki a Margihídnak, majd a szigetnek. Kellemes futás volt, egyszer-kétszer elgondolkodtam, aztán azért mégis megfutottam a távot. Szokásos táv, szokásos tempó, kicsit melegem volt a nyugati oldalon.

Max. pulzus: ??
Átlag pulzus: ??
Átlagtempó: 5:46

Összesen 12.25k, 1:10:36
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr591943572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása