Az első tavaszias hétvégén nekivágtam a szokásos Göd-Vác-Göd bicajút futásnak. Készülni kell a Vivicitta félmaratonra, ahol az 1:50-en belüli idő a cél. Ezért óvatosan kezdve, toltam felfelé a sebességet. 5:44, aztán 5:2x, majd 5:1x átlagtampó, a hetedik kilinél 5:08-ra is benéztem, aztán kicsit visszaengedtem a Váci fordulónál majd visszafelé is lazább volt. Aztán a szép napsütésben megnyomtam az utolsó 3-at 5:06-osokig eljutva. A pulzusom azért a végére felment, és a vércukor is kezdett eltűnni, de nem volt gáz, bár még öt kilométeren nem ment volna az 5:10 alatti tempó. De sebaj, lehet még edzeni.

Max. pulzus: 180
Átlag pulzus: 159
Átlagtempó: 5:15

Összesen: 16k, 1:24:38
Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr785141948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása