A jövő heti maratonváltóra készülődve, a nap közepén a nagy napsütésben nekivágtam, hogy megnézzem, mit bírok gyorsabb tempóban. 1k bemelegítés után nekiindultam, először ugyan nem akartam mind a 7k-t gyorsan futni, de aztán ha nem is belelendültem, de noszogattam magamat, hogy még egy gyors k belefér. A végén már nem éreztem olyan jól magam, de 5:15 alatt sikerült tartani a tempót végig, amit terveztem jövő hétre. Ha nem futom el majd magam, akkor talán jobb is lehet, bár a kungfu ruha az kicsit lassítani fog. A 7k-t 36:16 alatt futottam, 5:11-es átlaggal, elég jó egyenletesen (splitek a linken) Utána még jött egy kis levezetés, mert haza is kellett érni.

Max. pulzus: 178
Átlag pulzus: 166
Átlagtempó: 5:25

Összesen 10.25k, 55:33
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr472898216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása