Ma nagyon meleg volt, vagy 38 fok volt meghirdetve, és maradt még belőle, amikor hétkor nekiálltam futni. Réka közölte, hogy inkább úszni vinném, ahol lehűl ;) Mindegy nekivágtam, szép lassan, komótosan, de aztán akadt három olyan gyalogos lámpa, ahol már erősen villogott, mikor leléptem a járdáról, de még átértem az autók előtt. Ezért a kis fartlekezés miatt a max pulusom jóval nagyobb, mint amennyi az átlagból gondolható lenne. Hazaértem, izzadtam, zuhanyoztam és még mindig izzadtam. De aztán lecsábítottam Rékát a Kuplung nevű műintézménybe, ahol nagyon jó Kronenberg 1664 sört osztogattak kellemes áron (430 Ft = 4 dl), ami meglepően alacsony ár. A citromos ízű búzasör nagyon csúszott és még Rékának is ízlett. Ez a legjobb izomlazító!

Max. pulzus: 169
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 5:44

Összesen: 7.03k, 40:22

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr293068623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása