A vasárnap érdekesen alakult: mégsem mentem el reggel futni, csak egy 7,5 kilométert bicikliztünk a kisebbik fiammal csak úgy lightosan, de megizzadtunk. Aztán elmentünk a család kívánságára megnézni a Csángó fesztivált Jászberénybe, ahol a kiakodóvásár, meg a műsorok után ettünk egy jó kis grill kaját, ami később beleszólt a futásba. 
Szóval este, miután kicsit hűlt a levegő, nekivágtam, hogy fussak kb. 16 kilométert, azaz három szigetkört, de aztán nem villamossal mentem ki, hanem kifutottam a szigetre, ezzel le is tudtam az első hármat. Sőt ott folytattam, ahol tegnap abba hagytam, mert 5:14 és 5:07-el nyitottam, amitől kicsit féltem, hogy hogyan bírom majd ki a 16k-t. Utána persze a szigetre befutni nem volt egyszerű, mert nagy tömeg volt. Ez vissza is vett kicsit így aztán 5:15 és 5:43 közé beállt a tempóm, de viszonylag könnyedén köröztem a forgalommal szemben, hogy ne zavarják meg a tempómat. A második kör elején éppen megfordult egy lány előttem és 5:28-as tempót futott, amit tök kényelmes volt követni, de egy idő után megelőztem és akkor ő jött az én iramomban, a hídnál viszont eltűnt. Visszafelé viszont beütött a ménkű, azaz inkább az alhasi panaszok, ami miatt a 13. kilométer végén kénytelen voltam belesétálni, ha nem akartam valami komiszat elkövetni valamelyik bokorban, mert ráadásul olyan okos voltam, hogy nem vittem se pénzt, se zsebkendőt. Megpróbáltam még futni, de inkább úgy voltam, hogy jobb a békesség, és a 6:07-re visszaesett kilométer után úgy döntöttem sétálok. Aztán persze jött a híd és csak nekigyürkőztem még egy menetnek és még hozzátettem 2 kilométert, hogy meglegyen a 15 is. Onnan megint jött a hasfájás és a trolizás haza. Ettől eltekintve elégedett vagyok, hiszen sikerült 15 k-n, 152-es átlag pulzussal 5:32-es időt menni, ami viszonylag jó.

Max. pulzus: 161
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 5:32

Összesen: 15.19k, 1:24:05

Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr933153825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása