Majdnem erdei futás

2011.11.03. 20:27

Kicsit későn rakom fel ezt a posztot, úgyhogy megfakultak az emlékek.

De lent voltunk Zalában és persze kellett futni. Mivel viszont nem terep cipőt vittem ezért nem merészkedtem be az erdőbe. Levi végig tekerte velem 3 kerekű bicajjal, aminek nem volt váltója és volt egy-két nem meredek, de hosszabb emelkedő. Csurgónagymartonig futottam, a harang után fordultam, hogy meg legyen a 10k. Kétszer-háromszor meg kellett állni, mert jött valami traktor, vagy dzsip. Odafele nagyon hideg volt, majd lefagyott a kezem, de visszafelé már kellemes volt a hátszél. A lenyugvó nap szép színeket adott a felőkön keresztül. A végén hajráztam egyet, aztán jött a jó kis zuhany, utána meg a Jaeger és a szivar ;)

Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 5:29

Összesen: 10.01k, 54:51

Garmin Connect link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: zala futás 10k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr333390783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása