Húsvéti futás

2012.04.08. 22:12

Ugyan azt gondoltam, hogy a hónap végi kungfu vizsgáig nem futok sokat, de aztán ma annyi finomságot ettem, hogy mégis csak el kellett menni nap végén futni. Majdnem jött Réka is, de aztán annyira fújt a szél és hideg is volt, hogy letett róla. Jól felöltöztem felül, mert csak 7 fok volt, de csak capri-t vettem, mert tempósat akartam futni. Kifutottam az Andrássy-n, át a Bazilikánál, de aztán nem futottam most át Budára a Lánchídon, mert nagy szél volt és legalább a pesti rakparton sütött a nap. Jó 5:40-es tempó körül mentem érzésre, de valami érdekeset mért a GPS... 110 km/h-t mutatott egy ponton az első km-en, korrigáltam a PC-s programban, de a weben csak az adatokat tudtam, a görbét nem. A Parlamentnél megint jött az erős szél, mint a félmaratonon, úgyhogy küzdöttem rendesen. Felfutottam a Margithídra és lenyomtam egy kört a szigeten. Nagyon jól tartottam 155 alatt a pulzust, és a budai oldalon a 8. és a 9. kilométert megnyomtam. Jó volt mert a 8. 5:12 lett 155-ös átlagpulzussal és 157-es maxxal, a 9. 5:05 lett, 158-as átlaggal és 160-as maxxal. Utána még meg kellett küzdenem a margithídi és Parlamenti szelekkel, de aztán a Nagymező utcában már tök jól ment minden, nagyon jól ellazultam és 151-es átlagpulzussal 5:45-ös tempóval lelazítottam. Nagyon kevesen voltak a szigeten, gondolom a húsvét és a jó szél miatt. Még jó, hogy vittem kesztyűt, mert így is majdnam megfagyott a kézfejem, de a Decathlonos szél mellény viszont nagyon jó, mert nem fújt meg a szél. Igaz itthon gyorsan egy Vodkával kezeltem a torkom, nehogy valami gond legyen ;)

Max. pulzus: 160
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 5:35

Összesen: 13k, 1:10:59

Polar link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr364372143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása