Bevásárló futás

2012.06.24. 21:30

Rékával és Levivel indultunk neki reggel futni. Levi jött biciklivel kísérni minket. Az első kilométert futottuk együtt Rékával, nekem lazán, neki kicsit gyorsan, 7:13 alatt. Aztán nekiindultam, mert Ő csak 4k-t akart futni a zsilipig meg vissza, én meg egy kicsit többet és el akartunk menni Levivel a Sparba vásárolni tejet, meg croissant reggelire. 5:20 környékén futottam, nagyon jól esett, közben nézegettük a házakat Levivel, aki tekert velem. Jó volt, mert a polómat legalább a bicaj kosarába be tudtam rakni, ugyanis reggel 8-kor már meleg volt. Kisebb kalandozás után odaértünk a Sparhoz 5 km után, bementünk vásárolni, de csak egy pénztár volt, úgyhogy hagytam Levit végigállni a sort és fizetni, mert én inkább kimentem, nehogy megfázzak. Utána hazafelé vettük az irányt, de mivel elég kevés kilométer jött össze, ezért futottam még egy gyorsabb kört a háznál, öaazejött egy 4:43-as kilométer 143-as átlagpulzussal, ami mondjuk nem annyira hihető, persze a csúcs 188 az igen...

Max. pulzus: 188
Átlag pulzus: 133
Átlagtempó: 5:30

Összesen: 7.1k, 39:24

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd 7k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr974618121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása