Ezen a reggelen már jobban kialudtam magam és a hosszú emelkedőt kerülendő a másik irányba indultam el, hogy a következő tengerparti faluba átfussak, mint tavaly is tettem. Laza tempóban kezdtem okulva a tegnapiból, még nem is volt nagy meleg, sőt itt árnyék is volt, nem úgy, mint a kis határ felé. Aztán visszafelé kicsit gyorsítottam és két 5:30 környéki kili után a kilencediket menyomtam, hogy 5 perc alatt legyen és az utolsó is 5:26-ra sikerült. Szóval ma már jóval jobban esett a futás.

Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 151
Átlagtempó: 5:41

Összesen: 10k, 56:55

Polar link (hamarosan) 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr144687195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása