Herceg Novi hegybekóstolás

2012.07.18. 18:26

Mivel meg akartam ezen a héten is futni a hegyet a kápolnáig, ezért belekóstoltam a szerpentin első szakaszába úgy, hogy az első hirdetőtábláig, ami egyébként üres volt, felfutottam. Kb. másfél kilométert futottam felfelé, nem esett annyira rosszul, lefelé még tempót is tudtam jönni, aztán persze pihenő üzemmódban 6 perces kilikre beálltam, mert menni kellett vizilabdázni.

Max. pulzus: 186
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:15

Összesen: 9.1k, 56:40

Polar link (hamarosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr984687218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása