Herceg Novi hegyre fel

2012.07.21. 18:40

Tegnap nem futottam, mert mentünk búvárkodni Marcival és nem mertem előtte kockáztatni.
Szokásosan mindenki őrültnek nézett, hogy megint felfutok a kápolnáig, illetve a francia katonák emlékművéig, de hát ez a montenegrói nyaralás már csak így jó. Alaposan nekikészültem, hoztam a túrafutó hátizsákom, vittem két félliteres vizet, a szokásos zöldségesnél vettem banánt és nekiindultam a hegynek. Nagyon korán keltem, hogy ne legyen meleg és 6:13-kor már futottam is. A hegyre fel 7:30-as tempó környékén indultam a szerpentinen, majd a hosszú egyenesebb szakaszon 7:06-ig visszaemeltem a tempót. Aztán jött sziklás meredek rész és itt már bele kellett gyalogolnom 9:24 lett... De a teteje megint lankásabb volt és visszahoztam 8:39-re az utolsó kilométert.A szokásos gyönyörű kilátás fogadott a templomnál és már fenn volt két srác biciklivel, meg egy holland házaspár sétálva. Ők nem tudom mikor keltek, de ott ették  lekváros kenyerüket. Frissítettem a banánnal, meg egy kis vízzel, meg fényképeztem egy jót a kompakt géppel, amit fel tudtam végre hozni a hátizsákban, aztán elindultam lefelé. Lefele sem voltam túl gyors a sziklás részen, mert féltettem a törmeléktől a bokám, úgyhogy itt is csak 7 preces kilik voltak, a lankás résztől, meg a szerpentinen már 6 perc környéki kilik is összejöttek. A végén meg már haza akartam érni és egy 5:30-ast is beleraktam. Mindösszesen sokkal jobban éreztem magam, mint az eddigi két futásnál, majd meg kell nézni azok idejét, bár most egy kicsit hosszabb úton mentem fel, nem lépdeltem fel a nagy sziklákon, hanem ott futottam fel, ahol máskor lefelé jövök. Viszont szerintem pulzusban csúcso döntöttem, már mint az alacsony szintte, de meg kell néznem a régebbi futásokat.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 6:49

Összesen: 18:10k, 2:03:48

Polar link (hamarosan)

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr64687248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása