Gellérthegy és a Budai vár

2012.10.14. 19:40

Nehezen szedtem rá magam a mai futásra, pedig jön a félmaraton Siófokon... Reggel Forma1 volt, amin jól aludtam egy kicsit még, utána esett az eső, na meg pénteken kaptam egy nagy rugást a combomba, amikor nem figyeltem és megviselte a combizmom, mert egészen csontig "ment". 
Szóval 11 után indultam el, 13 fok volt kinn, de csak egy hosszú ujjút, meg egy szélmellényt vettem, ami kiderült, hogy egészen elég is volt. Elindultam a Királyon és a Vigadónál értem ki, és ott úgy döntöttem, hogy akkor nézzük meg az Erzsébet hidat, aztán majd úgy megyek a Margitsziget felé. Nem akartam gyorsan futni, mert erőtlennek éreztem magam, de amikor átértem az Erzsébet hídon, akkor úgy döntöttem, hogy megfutjuk a Gellérthegyet. Elindultam felfelé a szerpentines emelkedőkön, kezdtem érezni a combom, de legalább gondoltam megdolgoztatom. Egy apró kis belesétélés után fel is értem a sok turista közé a Szabadságszoborhoz a Citadellánál, aztán leereszkedtem és átfutottam az Oxygén mellett a Tabánba és nekiindultam a Budai vár hosszú lejtőjének, egész jól ment felfelé, úgyhogy eldöntöttem be is futom a teljes várnegyedet. Először a Széchenyi könyvtár felé futottam, a macskakövek legalább edzették a bokámat, a belső udvar megfutása után aztán kimentem a dunai oldalra és visszafutottam a Sándor palotáig, aztán a Vérmező felől végigfutottam egészen a Hadtörténeti múzeumig, majd a Hilton utcájában visszafutva elfutottam a Halászbástya mellett, de nem akartam lépcsőzni, úgyhogy maradtam a felfelé vezető úton történő lekocogásnál. Itt már kicsit fáradt voltam, de lefelé felpörögtem, a Lánchídon, meg a Bazilika felé egész jó tempót nyomtam. Az Andrássyn már csak hazafelé kocogás volt, de tartottam az 5:20-as tempót, amire az utolsó 4k alatt felgyorsultam. Jó volt ez az eső utáni futás, leizzadtam, de nem fáztam. Kell majd jövő héten még hosszabbat futnom. Nem csak az emelkedők, de a laza futás miatt is lett ilyen az átlag.

Max. pulzus: 181
Átlag pulzus: 142
Átlagtempó: 6:07

Összesen: 13.1k, 1:20:09

Polar link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr84848385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása