Sokat készültem erre a félmaratonra lelkileg, sajnos futásban talán nem annyira. Péterrel mentünk le, aki nagyon be akart húzni 1:50 alá. Megbeszéltük, hogy 5:10 körüli időkkel kezdünk, aztán majd gyorsítunk. A rajtot három szakaszban engedték el, mi a második elején voltunk, úgyhogy megtapasztalhattam, hogy milyen az első sorból indulni. Persze a figyelmeztetés ellenére elfutottuk az elejét. 4:46 volt az első kilométer, aztán sorban 5:02, 5:02, 5:00, 5:02, 5:01, 5:03, hiába mondtam Péternek, hogy ez így egy kicsit nekem sok lesz, de igyekeztem tartani a tempót. Egészen 11k-ig ment az 5:10-en belüli átlag, de aztán elkezdtem benézni 5:10 fölé, Péter ekkor szakadt el. A 13-14k-t még megnyomtam, de a 17-nél valami elszállt. Volt egy lélekromboló kitérő, ami a hosszú 3,5k hosszú Balaton partról kitért befelé 150 métert, majd vissza és utána tovább kellett futni a parton a füves területen. Na valahol itt ment el az 1:50, mert elkezdtem 5:40 körüli időt futni és egyszer még bele is kellett gyalogolnom, úgyhogy lett egy 6:19-es is. A végére valahogy összeszedtem magam, Péter jött is biztatni, hogy meg kell csinálnom az 1:52-t legalább... Ami aztán sikerült is, de annyira ki voltam fáradva, hogy még az órát is elfelejtettem leállítani. Csak a hivatalos eredményből lehet tudni, hogy 1:51:54 lett az időm, ami persze egyéni csúcs, úgyhogy ennek is kell örülni!

Max. pulzus: 179

Átlag pulzus: 168
Átlagtempó: 5:18

Összesen: 21.1k, 1:51:54

Polar link 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr694987852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása