Könnyű 6M csepergő esőben

2009.03.06. 07:54

Nem volt ideális futásra a nap, de mivel a megbeszélésem estébe csúszott, ezért előtte gyorsan elmentem futni. Még szerencse, hogy visszamentem az esőkabátomért, mert olyan 7k-tól elkezdett rendesen esni az eső. Úgyhogy artista mutatványokat is csináltam kétszer, mert 2k után úgy döntöttem, hogy leveszem az esőkabát ujjait, pár tépőzár meg két zippzár, aztán kénytelen voltam az eső miatt visszavarázsolni. De azért megvolt a napi adag, mert egy kis eső mit számít. Jó hogy van ez a kontaktlencse, mert így láttam is!

Max. pulzus: 160
Átlag pulzus: 146
Átlagtempó: 6:02

Összesen 9.66km, 58:17
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr62984636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása