Megvan a heti 50k!

2009.03.08. 14:17

Ma egy "kis" könnyű 10M, azaz 16k volt az adag, de nézve az e héten lefutottakat, rá akartam tenni még 400 métert, hogy meglegyen a heti 50k.

Nagyon szeles idő volt, úgyhogy megint előkerült a termo sapka és a kesztyű. Ráadásként még elvittem a sport napszemüveget is, ami nagyon jól jött, mert nem fújta ki a szemem a szél.

Untam már egy kicsit, hogy a szigeten körözök, ezért miután kifutottam a Nagymezőn a Parlamentig, nagy merészen megindultam a pesti rakparton, hogy majd felfutok az Árpád-hídra. Na ezt nem kellett volna. Végig ellenszélben futottam, a hídon teljesen keresztbe bedőlve, mert simán nekinyomott volna a korlátnak a szél, akkora lökések voltak. Utána futottam egy szigetkört, és vissza is a pesti rakparton menve, hogy majd a hátszél segít. Persze addigra már nem volt nagyon szél, vagy én merültem ki a "felfelé" menetelbe, mert nem sikerült gyorsulni. Most nem vittem frissítőt, mert a széldzseki alá nem fért be az üveges öv, de legközelebb valamit viszek, mert így viszont eléggé lemerültem az utolsó kilométerekre.

A végén még rátettem a kis pluszt, így meglett a heti 50k, amit a heti összesítőben is látni.

Max. pulzus: 158
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 6:07

Összesen 16.54km, 1:41:14
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr96989273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása