Hát lehet, hogy nem kellett volna a tegnapelőtti gyors 10k és a tegnapi fartlekes 13k, után gyors 16k-s álmokat dédelgetni. Ráadásul reggel elvoltunk úszni a fiúkkal, úgyhogy a kisebbel leúsztam tök lassú tempóban 1000 métert közel egy óra alatt, utána szauna. De úgy néz ki ez többet kivett belőlem, mint gondoltam.

Felső-Gödről elindultam Vác felé, hogy lefussam a mai 16 km-t, viszonylag gyors "Steady" tempóban, amit 5:32-5:19 között kellett volna futni. Jól tettem, hogy vittem a széldzsekit, mert felfelé nagyon fújt a szél. Nem számítottam rá, hogy mivel nincsenek még levelek, simán átfúj a fákon a szél. Nagyon megszenvedtem Vác felé az első nyolc kilométert, teljesen elkészültem az erőmmel, a gyomrom sem volt sajna tökéletes, úgyhogy visszafelé épphogy csak 6:00 belül tudtam futni. Pulzusom alacsony volt, de erő nem volt a lábaimban. Nem tudtam begyorsulni, csak egyszer 5:33-ig. Így aztán a várakozásokhoz képest sokkal rosszabb átlag jött össze. Ez viszonylagos, mert ilyen volt a tavalyi félmaraton tempóm. Szóval km megvan, de sebesség az még kell.

Max. pulzus: 169
Átlag pulzus: 147
Átlagtempó: 5:42

Összesen 16km, 1:31:10
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr881018715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2009.03.22. 21:49:58

Én arra szavazok, hogy az iroda levegőjével van a gond, mert egész hétvégén csak szenvedtem. Nem volt erő a lábamban, mint neked.
süti beállítások módosítása