Saját kis 10k verseny ;-)

2009.03.28. 19:44

Ma nagyot futottam! Mivel egy héttel ugye hamarabb lesz a "futóverseny" (A Vivicitta egy héttel hamarabb van, mint az elmaradó Normafa félmaraton), úgy döntöttem előrehozom egy héttel a futóedzéseket a naptárban, ez a hét úgyis csak könnyed 5-8 kilométerekről szólt volna (persze annak is megvan a célja, de hát ez van). Szóval jövő vasárnap kellett volna egy 10k versenyt futni, mivel viszont holnap reggel megint úszni viszem a fiúkat, és nem akartam úgy járni, mint múlt vasárnap, hogy elfogy az erőm, ezért ma úgy döntöttem két gyors szigetkör formájában megfutom azt a kis versenyt saját magam, az óra ellen.

Ugyan gyülekeztek némi sötét felhők, de nem kezdett el esni és ezáltal a 17 fokos idő teljesen tökéletes volt a futásra. Ráadásul most már nem kell beöltözni, egy capriban, meg egy Nike Vent Pro technikai hosszú újjú aláöltözetre vett poló elég volt. Jó sokan voltak a szigeten, úgyhogy volt mindig kit leelőzni ;-) Jó lendülettel indultam kis bemelegítés után, ráadásul fenn tudtam tartani a tempót elég egyenletesen, ami abból is látszik, hogy a km átlagom 4:50 volt, ami 4:44 és 4:57 között ingadozó km-eket jelentett. A pulzusom is jó  volt a versenytempóhoz, 162-es átlaggal megfutottam és csak a végén ment fel a hajrában 170-re, addig max 168 volt.

A két kört sikerült 25:32 és 25:33 alatt abszolválni, ami 51:05-et jelent. Szinte egyforma volt mindkét kör. Ilyen időt nem hogy két körön, de talán egyen sem futottam, mint a részidő.

Meg is döntöttem az 5k és 10k csúcsaimat: 5k = 24:05 és 10k = 48:35 Sikerült 50 perc alá bevinni a 10k-t!!! Ja és a 7k részidő, ami majd a K&H váltón lesz érdekes, az 33:57 volt, ami eddig a K&H versenyen 37:00-ra, Ekidenen pedig 35:53-ra sikerült.

Ami még nagyon pozitív, hogy az új cipő is jól viselkedett a lábamon, minimálisan éreztem.

Max. pulzus: 170
Átlag pulzus: 162
Átlagtempó: 4:50

Összesen 10.54km, 51:05
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr251031846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása