3 szigetkör egyre lazábban

2009.04.12. 18:24

Ma közepes tempójú (steady 5:19-5:32) 14.4km-es távot kellett futnom az edzésterv szerint. Úgy döntöttem, hogy felkerekítem 3 szigetkörre, aztán a végén még ráraktam azt a picit, hogy 16k meglegyen.
Úgy gondoltam, hogy megint a sebesség sáv alsó határát tűzöm ki célul, egy kicsit lazább első km után belegyorsítottam, de az első kör végén még gondolkodtam, hogy kell-e nekem ez a három kör, a hatodik km kicsit ingadozott pulzusilag, de aztán a hetedik kilométer után elkezdtem jól érezni magam. Ugyan az utolsó kör elején volt valami, de lehet, hogy csak a GPS hagyott ki a híd alatti fordulóban. Az utolsó körre begyorsultam és tök jó tempót futottam, kicsit magasabb pulzussal. Köridők: 28:11.2, 28:03.3, 27:41.4. Két perccel utána, már 121 volt a pulzusom, ami 158-as edzés végi pulzushoz ok.

Max. pulzus: 165 
Átlag pulzus: 152
Átlagtempó: 5:19

Összesen 16.02km, 1:25:07
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr891061280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása