Ma "szétültem" a fenekem, ugyanis SAP üzleti intelligencia konferencián ültem végig. Igaz elő is adtam. Egész jól sikerült, jól derült egy-két érdekes megállapításon a hálás közönség.

Utána kellett egy kis mozgás, de nem volt kedvem a napi edzésadaghoz, ami 10x hegyre fel lett volna, még fartleket sem futottam helyette, hanem inkább beraktam egy jó kis Drum and Bass válogatást, ami nagyon jó ütemet diktált egy közepesen gyors tempóhoz. Mikor kiértem már jó szeles volt az idő, úgy nézett, ki hogy rögtön leszakad az eső, de elszánt voltam és nekiindultam. Mivel az első kör után is csak lógott az eső lába, belevágtam a másodikba is. Egész jó pulzussal sikerült megtenni a két kört. Ráadásul a 9. km-t meg is nyomtam.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 151
Átlagtempó: 5:24

Összesen 10.62km, 57:36
Garmin Connect link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr651118546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása