Megint egy 15x200 gyors

2009.05.19. 22:01

Verseny után kétséges volt, hogy mit bírok gyorsító edzésen, de viszonylag jól regenerálódtam.
Zoli múltkor megjegyezte, hogy ez bizony 4,5 km keménykedés. Hát elég kemény volt. Nem tudom, hogy jó volt-e a pulzusmérés, de a maximum pulzusom a harmadik gyorson 196 volt. Lehet hogy merülőben az elem?
Beleadtam a gyors szakaszokon ami belefért, illetve ami még elviselhető volt. Így sikerült 4 db 4:00 percen belüli tempót menni, 2x volt 4:30-on kívül. A gyors szakaszok átlaga 4:12 volt (edzésterv 4:40-4:53-at ír elő), szóval gyors voltam, az intervallumos 4,5 km átlaga pedig 4:56. A lazító szakaszok elég hektikusak voltak 6:02-től 7:13-ig változtak, de az edzésterv 6:38 on felül akarta volna tartani.

Összességében jó volt, az átlagpulzus pedig a múltkori 15x200-hoz magasabb, de most már melegebb van, és gyorsabban is futottam: 1:33-al gyorsabb voltam a teljes távon. Egyébként meg elviselhetően magas volt az átlag, tényleg pihentem közben.

Max. pulzus: 194 (?)
Átlag pulzus: 161
Átlagtempó: 5:23

Összesen 7.72km, 41:37
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr751132342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása