Verseny utáni erős 10M

2009.06.01. 20:46

Mivel a héten a kisebbik fiammal erdei táborba megyek, és nem tudom ott hogyan sikerül majd elszökni egy kis futásra, és a hétvégi eső is elállt, úgy döntöttem, hogy futok egy jót. A félmaratoni edzéstervben tegnapra esett volna egy Steady 10M, azaz egy 5:19-5:32 közötti tempójú futás, rákészültem, vittem egy kis Isostart, meg az Energy Bar-t is gondoltam, hogy kipróbálom, amit a Decatlonban vettem. Mire kiértem a szigetre, már egész jól sütött a nap. Jó tempóban kezdtem, 5:20 körüli kilométerekkel, kíváncsi voltam, hogyan bírom, de egész jól ment. Az első körben a jobb szememnek repült egy muslinca, nagyon csípett és fájt, de szerencsére elmúlt. Csak itthon derült ki, hogy benn maradt a szememben, párom szedte ki.
Szóval az első kör után kis ivás frissítés, a második kör után pedig leálltam gyalogolni, hogy az energia szeletet megegyem, egész túrhető volt bár olyan volt mint egy nyúlós füge, ittam rá, aztán nekiálltam futni újult erővel, mert a frissítős kilométer 5:45-re sikerült. Nyomtam is egy 5:07-et, aztán visszamentem 5:16-ra, de a végén még volt erőm egy 5:00-ás 16. km-t futni. Egész jó átlag pulzussal futottam, nem merültem annyire ki, jól bírtam, de még egy kicsi hiányzik, hogy meglegyen az 1:50-es félmaraton.

Max. pulzus: 171
Átlag pulzus: 157
Átlagtempó: 5:17

Összesen 16.11km, 1:25:13
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr811157614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása