Az erdei táborba a kisebbik fiam osztályával Bujákra mentünk, mivel kedden volt egy jó kis gyalogtúra, amit a gyerekek végigrohantak, és szerdán el kellett ugranom dolgozni, ezért csütörtök reggel mentem ki futni. Egy jó órát akartam futni, viszont előző nap kinéztem, hogy merre van a kilátó, és a vezetőnk előállítása szerint oda-vissza csak 11 km, a túrista útvonalon. Mivel az erdei utak elég sárosak voltak előző nap is, ezért a HM-es úton futottam. Szinte végig hegynek felfelé kellett menni, a harmadik km elég durva volt, úgyhogy jól esett a pár száz méteres lejtmenet. Na de innen végig emelkedő volt, 4,5 kilométernél legalább már láttam a kilátót, de sejtettem, hogy nem lesz meg 5,5 kmből. A vége aztán 7,2 km-re kerekedett. Közben megálltam kétszer fényképezni, bár a mobilon nem nagyon jó a kamera. A kilátó sajnos zárva volt, így sem a Tátrát, sem a Dunát nem láttam, pedig állítólag jó időben lehet. A pihenő a kilátó körbesétálása volt, ez is benne van a mért időben. Visszafelé a meredek részeken eléggé rosszul esett a futás, ugye nem szokta a lábam a nagy lejtmenetet, a forrás mellett elfutva, jött ugye a másik irányba a kis emelkedő, de aztán simán visszaértem, mintegy másfél óra alatt. Nagyon jó volt a madárcsicsergős erdőben futni, egy-két erdész autó, meg egy fa-szállító Kamaz volt csak zavaró tényező.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 149
Átlagtempó: 6:14

Összesen 14.53km, 1:30:28
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr311167158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása