Reggeli ligetfutás

2009.06.17. 08:18

Kedd este elmentem egy Vegatest-re, amire kedves párom fizetett be. Egy órán keresztül nyomogatta egy kütyüvel a kezemet a hölgy, míg a másikban egy elektródát tartogattam és a rezonancia alapján megmondta, hogy mire vagyok allergiás, vagy érzékeny. Hát pár dolog kiderült, de semmi vészes, és most már nyugodtan ihatom a tejet ;-) csak egy minimálisat vagyok érzékeny a tejcukorra. Persze egy kis méregtelenítő kúra nem árt.
Na szóval mire végeztem a teszttel, éppen elkezdett nagy cseppekben esni az eső, és még várt rám ma egy mozi feladat, ezért inkább nem mentem futni, hanem elmentünk egy fél nyolcas mozira Rékával. Könnyed "Miért éppen Minnesota?" volt, ami mérsékelt sikereket aratott, de egyszer megnézhető love story.

Ennek folyománaként ma reggel gyorsan elmentem futni, 6:20-kor már neki is futottam a Városliget felé vezető útnak. Tegnap egy könnyű, ma meg egy kitartó 8k-t kellett futni, úgyhogy inkább a gyorsabbat választottam, hogy hamarabb végezzek ;-) Könnyen ment a futás, páran nyomták még rajtam kívül a Ligetben. Ugyan még megvan a múlt hétről a kis megfázás, lerakódás, de ahogy Harkányi Zolival beszééltük nála sem múlik el hamarabb, ha nem fut. Így legalább megint izzadtam ki a bacikat. Na befejezem, mert megyek dolgozni.

Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 5:17

Összesen 8.04km, 42:30
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr941190280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása