60 perc a Városligetben

2009.08.27. 21:41

Ma nehezen keltem fel a futásra, húztam vagy fél órát, de aztán elindultam. Hatvan percet futottam, közepes tempóban a Városligetben. Megtettem pár belső kört, hogy meglegyen az egy óra időben, végül 11k-ra sikerült viszonylag alacsony pulzussal.

Max. pulzus: 157
Átlag pulzus: 145
Átlagtempó: 5:36

Összesen 11.08k, 1:02:00
Garmin Center link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr21348982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása