Vasárnap reggel bejöttem Gödről és azzal szembesültem hogy nincs meg a rövid futónarágom, úgyhogy félhosszúba kellett mennem, meleg is volt egy kicsit, bár a futótrikó kompenzált. Elég későn melegítettem, mert István barátomat még be kellett nevezni, és megkeresni a ruhatárat. Aztán nem találtam se Andrist, se Józsit, akivel beszéltük, hogy a rajtnál találkozunk, de hát 5400 futó volt.
Jó tempóban indultam neki, bár magas pulzussal. Nagyon akartam csúcsot javítani, 1:50 volt a célkitűzés, de úgy voltam vele, hogy 1:55-el is elégedett leszek. Ez egy kicsit rá is nyomta a bélyegét a versenyre, sokat figyeltem a pulzusomat, mert a megszokott 152 körüli edzésátlag helyett folyamatosan 160 felett mentem, de nem akartam nagyon engedni a tempóból. A pénteki eső és lehűlés ellenére azért meleg volt, a rakparton délre a nap sütött, északra pedig szembeszél fújt. Az első 10 km-en 53 percet futottam, ami 5:18-as átlag, csak 4 másodperccel kijjebb volt mint az optimális. Ez még ment két kilométeren keresztül, de aztán visszaestem 5:30 körüli tempóra, ekkor ettem meg az energiaszeletet is. Ugyan nem tudtam gyorsulni a hátralevő részben, viszont holtpontom sem volt. Viccesen megjegyeztük verseny után, hogy a "kormányzati negyed" kiszívta az erőnket ;-) A végét már nagyon vártam, az utolsó 5 km-en már 170 fölé ment a pulzusom, de inkább csak pszihésen féltettem magam, mintsem rosszul éreztem volna magam. A végén azért hajráznom kellett, hogy meglegyen az 1:55.
Szóval végül 1:54:25 lett az eredmény, 5:24-es kilométer átlaggal, tehát az elégedettség határon belül teljesítettem, így legalább lehet még javítani a novemberi siófoki félmaratonon. A tavalyi Nike félmaratonhoz képest több mint harminc percet javítottam és az egyéni csúcsomon is négy és fél percet.
A férfiak között a 1950. lettem a 3541 indulóból. Persze ha a hölgyeket is számítjuk akkor a 2247. a 4832 indulóból.

Max. pulzus: 182
Átlag pulzus: 168
Átlagtempó: 5:24

Összesen 21.1k, 1:54:25
Garmin Center link

p.s. Nem írok külön heti összefoglalót, mert ez az egy futás volt csak...

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr281366840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása