Terheléses EKG

2009.09.16. 22:13

Ma elmentem végre arra a terheléses EKG-ra, amire már tavasszal elakartam menni, hogy még a maraton előtt megnézessem, minden rendben van-e. Hát azt mondták, hogy a szívem alappvetően ok, csak rosszul veszem a levegőt, mert valószínűleg orrsövény ferdülésem van. El kell menni fül-orr-gégészetre, illetve próbáljam ki az orrtapaszt, amit néha a sportolókon látni. Viszont valami nem stimmel a nyugalmi EKG-mal, mert nem tudtam lenyugodni az elején, és valami aminek 100-nak kellene lenni az 492 volt, ami azt jelenti, hogy baromi stresszes vagyok. Úgyhogy mehetek mégegyszer vissza. Vajon a két nap nyugisabb konferencia nap után sikerült egy fél nap ügyfélroham után, illetve a dugóban úgy odaérni, hogy nem bírtam lenyugodni? Nem baj, majd hétfő reggel elmegyek. 
Viszont azt mondták, hogy nyugodtan készülhetek a maratonra, csak ne terheljem túl magam, annyit fussak, ami jól esik, de főleg 150-es pulzus alatt. Ami a testsúlyomnak is jó, a zsírégetés miatt. Mert ugye sikerült egy 4 kg összeszedni az elmúlt fél évben, de hát kell az energia a heti 4-6 sportoláshoz.

Este azért elmentem a 3 órás kungfu edzésre ;) Ott nincs olyan pörgés, bár kifáradás az van. Na majd hétvégén pihenősre veszem.

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: ekg

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr261394331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása