MEGVAN A MARATON!

2009.10.04. 20:42

Megfuttottam, túl vagyok rajta. Most éppen még lábadozom, tehát nem lesz túl részletes a beszámoló, de lássuk.
Mindenféle okossággal a fejemben vágtam neki a mai SPAR maratonnak, hogy szép lassan indulok, aztán majd gyorsulok, de aztán persze más lett a vége.
Három 14k-s részre osztottam a versenyt, az elején kicsit 6 perc felett, utána 6 körül, aztán alatta akartam futni. Ez az elején ment is, sőt, 17k-ig nagyon jól, 21k-ig mérsékelten sikerült tartani, de aztán elkezdett fájni a sarkam és elkezdtem belassulni és a frissítő állomásoknál is begyalogolni. A Budafoki út szörnyű. Onnan elszállt a dolog, 7 és 8 perces kilométereket futottam, mert 29 után bele kellett sétálnom a Szabadság-hídra felfelé. Ott összeálltam egy úriemberrel, akivel kicsit gyalogoltunk utána meg 1-2k-t futottunk. Ráadásul a rakparton szembe fújt a szél. A 35. kilométernérnél volt a fordító onnan gyalogoltunk egy nagyobbat, mert a futó kollega nem bírta és aztán elváltunk, mert mondta, hogy ő innen gyalogolja az első maratonját. Én visszaküzdöttem 1-2 kilométert 7 perc alá, aztán a végére annyi energiám maradt, hogy Andrissal az Ekidenes váltó egyik tagjával 5:19-es befutót nyomtam.
Végül 4:50:10 alatt futottam be. Ahogy Lajos mondta, az első maratonnál az időt nem nézzük, mert ilyet nem szoktunk futni edzésen, de lefutni egy férfias cselekedet. Jelenleg nem gondolom, hogy sok maratont fogok futni, még ha a félmaraton idő alapján 4:00-4:30 között kellene lenni az időmnek, akkor sem vágyom nagyon ilyen időtartamú futásra.

A futás szépsége, hogy közben beszélgettem két úrral, akik közül az egy külfüldi, és a 153. maratonját futotta, a másik pedig magyar volt és a 203-at futotta.

Az 1. számú Ekiden csapatunk viszont 8. lett a 2:51:12-es idejével! Gratula!
A 2. számú csapat, aminek én voltam az első futója, és csak hárman voltunk, mert ketten visszamondták, pedig olyan 3:40:00-át futott, csak most nagyon leterhelt a BSI honlapja nem tudom megnézni.

Ja és mivel a GPS-em elcsalt majdnem 800 métert, azaz ennyivel többet mutatott a célban, és mivel annyira fáradt voltam, hogy elfelejtettem leállítani, ezért az adatok egy kicsit pontatlanabbak a Garmin Centerben:

Max. pulzus: 178
Átlag pulzus: 161
Átlagtempó: 6:52

Összesen 42.2k, 4:50:10
Garmin Center Link

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr921427624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása