Bánki falu futás

2009.11.09. 21:14

Céges év végi rendezvényünk volt. Későbe hajlott az előző esti happening, úgyhogy későn keltem és úgy döntöttem, hogy inkább szauna és reggeli, aztán majd este futok. Aztán mikor reggelizni mentem, Péter és Zoli rádumált, hogy mégis menjünk futni. Beöltöztem, hogy meg ne fázzon a hajam. Közben kiderült és a nap is sütött az előző napi eső után, szóval nem csak a meredek emelkedőtől izzadtam. Keresztül kasul befutottuk a falut, mert a sárba nem akartunk kimenni. Végül elég jól sikeredett.

Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 160
Átlagtempó: 5:59
Szint: +84.7m/-80.1m

Összesen 8.50k, 50:52
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr531527426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása