Szigetkör

2010.04.27. 21:42

Ma későn értem ki a szigethez, ezért csak egy kört futottam, hogy utána a kis családot haza tudjam vinni. A pulzusmérő pántját otthon hagytam, úgyhog ma nem tartott vissza a pulzus, de vigyáztam, hogy addig fussak, míg jólesik. A laza hídon való befutás után elkezdtem felpörgetni, de nem akartam nagyon túlerőltetni, úgyhogy csak 5:09-es kilométerek jöttek össze a közepén.

Max. pulzus: ...
Átlag pulzus: ...
Átlagtempó: 5:26

Összesen 7.54k, 40:57

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr71967388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása