New Beginning - Újrakezdés

2011.03.12. 21:20

Nem néztem még meg, hogy mostanában hányan nézték meg a blogom, azt remélve, hogy valami újat találnak, de tavaly május óta sok víz lefolyt a Dunán, én meg keveset írtam, de keveset is futottam...

Mondjuk úgy hogy tavaly nagyon a kungfura koncentráltam és kevés késztetést éreztem a futásra. Két hét múlva fogok vizsgázni kék pólóra, a kis házi vizsgán, mert megvolt a 300 kungfu edzésem!

Azért tavaly a Szeptemberi Nike félmaratont lekocogtam Barnával, akinek majdnem ez volt az első félmaratonja. Végig dumáltam vele, és úgy éreztem, tudnék futni jobban, csak a végét hajráztam, de azért elengedtem Barnát, hogy ő fusson be elsőnek. Na ilyen jól még nem éreztem futáson magam, nem merültem úgy le, mint általában.

Szóval majd meglátom, hogy a múlt év eseményeit lesz-e kedvem visszarögzíteni a blogra, de a hétvégén mivel neveztem a kungfu csapatot a májusi K&H maratonváltóra, és 15-ig még volt kedvezményem, mint törzsfutó, gyorsan beneveztem arra a két félmaratonra, amire lehetett, azaz a Nike-re és a Vivicittára.

Ennek hatására viszont elhatároztam, hogy nekiállok futni, mert az sosem árt ;) Főleg, hogy a 3 hetes diétával ledobott 5 kg-ot még 2-3-al meg akarom fejelni, hogy 82 környékén legyek.

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás kungfu

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr642741851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása