Első tavaszi futás

2011.03.13. 16:28

Na hát akkor ma elindultam egy kis futásra. Nagyon szép napsütéses idő volt, 15 fokkal, úgyhogy vékony futónadrág, meg hosszú póló egy technikai alsóval, hogy azért mégse fázzak meg. Mivel mentünk vendégségbe, ezért a Városligetet a szokásos menetiránnyal szemben futottam meg, mert az Oktogonon akartam végezni, hogy a szokásos virágosnál vásároljak. A ligetben is sokan voltak, de el nem tudtam képzelni, hogy az állatkert pénztáránál kígyózó hosszú sorokat hogyan képesek kivárni a gyerekek... 

Az Andrássy-n visszakocogtam, mert túl nagy futásnak nem lehetett nevezni a dolgot, aztán vettem egy rakás virágot. Pulzus magas volt, de hát ugye aki nem edz futásra, csak kungfura...

Max. pulzus: 170
Átlag pulzus: 156
Átlagtempó: 5:54

Összesen 6.67k, 39:27
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr22741862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása