Hosszabb gyors etapok

2011.04.24. 22:52

Reggel nem tudtam rávenni, magam, hogy kimenjek futni, inkább sonkát ettem tojással ;) De aztán este megembereltem magam, mert délbe úgyis sokat ettem. A múlt heti rövidebb gyors szakaszok helyett, ma hosszabb gyors etapokat akartam futni, úgyhogy 2k bemelegítés után csináltam egy 1k gyors, 1k pihi, 2k gyors, 1k pihi, 1k gyors futást levezetővel a végén. 5 perces tempót akartam futni, az első gyors pont annyi lett. A másodiknál féltem, hogy elfog az erő ezért gyorsabb, 4:51-es első részt futottam, de a másodikra is megmaradt az iram, 4:49-essel. A harmadik rész meg 4:57-re sikerült. Ha 7k-t összeraktam, akkor 5:30-as tempó jött így ki, a lassú szakaszokkal, ami nem rossz, mert az eddigi versenyte,póm a 7k-n 5:17 volt.

Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 158
Átlagtempó: 5:40

Összesen 10.04k, 56:59
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr782853018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása