Mikor el akartam indulni futni, jött egy kis zápor, mivel már felöltöztem csak bejött két telefon, ezért úgy döntöttem, hogy nem számít pár csepp, felvettem egy sapkát és hajrá. Mivel a Király közepén elkezdett esni és gyorsan mentek a felhők, ezért kimentem az Andrássyra, mert arrafelé kevésbé esett. Néhol közben csepergett, de így talán még jobban is esett a futás, mintha dög meleg lett volna.

Max. pulzus: 157
Átlag pulzus: 150
Átlagtempó: 5:41

Összesen 7.31k, 41:33
Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr122941704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása