Kihagyás után gyors futás

2011.06.12. 13:15

Sajna összeszedtem valamit, úgyhogy kimaradt egy hét, ráadásul dög meleg volt, úgyhogy nem akaródzott kimenni futni, mert még normál tempóban sem bírtam a napokat, párás volt, úgyhogy kungfu edzés után is csavari lehetett a vizet a pólómból. Szóval nem akaródzott kimenni futni.
Aztán most hétvégén kimentünk Gödre és ugyan szombaton nem szedtem össze magam a pénteki kungfu edzés után, de vasárnap reggel nekivágtam. Akartam egy jó gyorsat futni, Réka is jött kicsit később, úgyhogy a gáton indultam el, hogy visszafelé találkozzunk. Bemelegítettem egy laza kilométerrel, aztán nekiveselkedtem, hogy futok egy jót, ameddig bírom. Egész jó tempót sikerült futni 4:50-el, aztán sár és emelkedő lett volna, úgyhogy visszafordultam a zsilip után, és még jobban nekiveselkedtem, de itt már éreztem a 170 körüli pulzust, de még jól esett. Aztán valamivel 3k előtt találkoztam Rékával, aki persze a zsilipig futott, úgyhogy befejeztem a 3. kilométert, ami 4:36-ra sikerült és visszafordultam, hogy még akkor egy harmadik gyors kilométert is megtegyek. 4:52-lett, amivel szintén elégedett voltam. Persze Réka közben már visszafordult, úgyhogy lassabb 5:40 körüli tempóval mentem utána, amikor utolértem kocogtam vele egy kicsit, aztán tempósan gyalogoltam mellette, de ezt nem mértem, aztán újra elindítottam a stoppert és elsprinteltem a gát végéig aztán felkerekítettem a futást hat kilométerre egy 5:43-as levezetővel.
Meg lehet nézni a Garmin oldalon, a lejátszásnál (Jobb fent "Player"), hogy oda-vissza mit szaladgáltam ;) 
Összességében nagyon jól esett a gyors futás, nem vett ki sokat, csak a kihagyás miatt, volt kicsit rosszabb, de jó volt újra futni.

Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 153
Átlagtempó: 5:41

Összesen 6.01k, 31:53
Garmin Center Link

Szerző: DMXC

Szólj hozzá!

Címkék: futás göd fast 6k

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr472981934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása