Budapesti hosszabb futás

2011.06.13. 23:26

Ma el akartam menni egy hosszabb futásra, de nagyon meleg volt, úgyhogy hatig vártam vele. Andrássy-Bazilika-Lánchíd-Margitsziget volt az útvonal. A meleg miatt viszonylag hamar felkúszott a pulzusom. Ráadásul a forgalommal megegyezően álltam be a szigeten futni, ami később megbosszulta magát, mert hirtelen azt vettem észre, hogy a tervezett 6:00 tempó helyett 5:10-es tempót is futok, ami nem lenne gond, ha nem ilyen meleg lett volna. Szóval futottam a többiekkel a jó tempót, előzgettem, ennek megfelelően a kör végére, amikor is elértem a 10k-t már volt többször 170 felett a pulzusom. Még kiverekedtem magam a Margithídon, ahol többször le kellett állnom, mert annyi volt a gyalogos, aztán viszont feladtam és haza villamosoztam.
Nem volt valami nagy futás, de azért kellett.

Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 161
Átlagtempó: 5:41

Összesen 10.42k, 59:22

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr412981958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása