Margitsziget gyors két kör

2011.06.20. 22:32

Na végre kimentem a Margitszigetre megint. Sokan voltak. Most forgalommal szemben indultam, hogy a saját tempómban tudjak futni, amit ráadásul lassúra akartam venni, de valahogyan nem sikerült. Jól éreztem magam, kicsit persze túlhúztam a tempót, de nagyon elégedett voltam magammal. Ahhoz képest, hogy a pulzus olyan volt mint a kettővel ezelőtti futás, a tempó viszont majd fél perccel jobb ugyanazon a távon. Ez szuper!

Max. pulzus: 173
Átlag pulzus: 162
Átlagtempó: 5:13

Összesen 10.59k, 55:22

Garmin Center Link

A bejegyzés trackback címe:

https://dmxc.blog.hu/api/trackback/id/tr43017250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása